② Poslana narudžba (razlozi inicirani od strane kupca, npr. pogrešno naručeno, promjena mišljenja)
            Odbijanje prihvaćanja paketa nije dopušteno. Ako kupac odbije paket, tretirat će se kao napuštanje i povrat novca neće biti izvršen.
            Ako je potreban povrat, molimo kontaktirajte našu korisničku službu unutar 30 dana od isporuke i osigurajte da je predmet neiskorišten i u originalnom pakiranju.
 
            Kupac je odgovoran za sljedeće troškove:
            
                - Originalni trošak dostave
 
                - Trošak povratne dostave
 
                - 10% naknada za ponovnu skladištenje
 
            
             
         
        
            ③ Poslana narudžba (neuspjeh logistike zbog odgovornosti kupca)
            Uključuje, ali nije ograničeno na sljedeće situacije:
            
                - Pogrešna adresa za dostavu koju je dao kupac
 
                - Nepodizanje paketa unutar zahtijevanog vremenskog okvira
 
                - Odbijanje prihvaćanja paketa
 
                - Nepodmirenje carinskih pristojbi ili poreza
 
            
            Kupac će biti odgovoran za:
            
                - Originalni trošak dostave
 
                - Ako se traži ponovna isporuka: sekundarni trošak dostave
 
                - Ako je narudžba otkazana: 10% naknada za ponovnu skladištenje